چگونه پک Shadow of the Erdtree را در الدن رینگ آغاز کنیم؟

چگونه پک Shadow of the Erdtree را در الدن رینگ آغاز کنیم؟

مانند سایر بازی‌های From Software، صرفاً خرید DLC Shadow of the Erdtree برای Elden Ring به شما اجازه نمی‌دهد که ماجراجویی آن را بلافاصله آغاز کنید. در عوض، شما باید باس های خاصی را شکست دهید و به منطقه مناسب در Elden Ring دسترسی پیدا کنید تا این DLC برایتان باز شود. این صفحه حاوی اطلاعاتی در مورد مکان و نحوه شروع Shadow of the Erdtree و شرایط لازم برای انجام این کار است.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

یکی از سوالاتی که شاید برایتان پیش بیاید این است که برای آغاز DLC جدید الدن رینگ باید چه کاری انجام دهید. در این بخش به زبان ساده و کامل روش شروع داستان و همینطور ورود به محیط جدید را توضیح داده‌ایم.

1. برای دسترسی به DLC دو باس Starscourge Radahn و Mogh، Lord of Blood را باید شکست دهید.

2. ابتدا به منطقه Calid بروید و به باس اصلی منطقه یعنی Mogh، Lord of Blood خود را برسانید و آن را شکست دهید. راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / مبارزه با Starscourge Radahn به شما به طور کامل کمک می‌کند. ضمن اینکه می‌توانید برای درک بهتر ویدیو بالا را مشاهده کنید.

3. حال باید وارد منطقه مخفی Mohgwyn Palace  شوید. ویدیو بالا به شما در این راه کمک می‌کند یا از طریق توضیحات زیر اینکار را انجام دهید.

منطقه مخفی Mohgwyn Palace

4. برای رفتن به Mohgwyn Palace باید از تلپورتری در منطقه Consecrated Snowfield که می‌تواند شما را به راحتی به این منطقه مخفی برساند استفاده کنید. (در عکس بالا محل آن را می‌بینید.)

آیا راه دیگری برای ورود به این منطقه وجود دارد؟ بله با دنبال کردن ماموریت کاراکتر White Mask Varre می‌توانید خیلی زودتر به این منطقه برسید اما این ماموریت فقط برای کسانی که نسخه اصلی را دارند و به بخش آنلاین بازی دسترسی دارند کامل خواهد شد. با انجام ماموریت White Mask Varre خیلی زودتر می‌توانید به این منطقه پابگذارید.

داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین / قسمت دهم

5. طبق راهنمایی بخش منطقه مخفی Mohgwyn Palace عمل کنید تا باس اصلی پیش بروید و Mohg, Lord of Blood را شکست دهید.

چگونه پک Shadow of the Erdtree را در الدن رینگ آغاز کنیم؟

6. بعد از شکست دادن باس در Graceی که در محیط باس بوجود می‌آید استراحت کنید. در انتهای محیطی که باس را شکست دادید یک فرد زره پوش ظاهر می‌شود و در کنارش دستی از درون محلی بیرون زده است. ابتدا با فرد صحبت کنید.

چگونه پک Shadow of the Erdtree را در الدن رینگ آغاز کنیم؟

7. زن از شما می‌خواهد دست را لمس کنید تا وارد قلمرو سایه‌ها شوید، پس اینکار را بکنید تا وارد قلمروی جدید شوید و نسخه الحاقی جدید آغاز شود.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است